Jeg kan ikke aktivere maskinvare for Wi-Fi på Lenovo THINKPAD T430

Pin
Send
Share
Send

Sergey, god ettermiddag!

Wi-Fi-ikonet er krysset av med et rødt kors, driveren oppdatert, fn + f5 prøvd, startet og stoppet enheten gjennom enhetsbehandleren og gjennom Intel PROSet Wi-Fi-tilkoblingsverktøyet (sverger at du trenger for å aktivere wifi i maskinvaren), WLAN automatisk innstilling er aktivert.

Er det andre alternativer?

Svar

Hallo. Maskinvare betyr å bruke en egen bryter på den bærbare saken. Og din Lenovo THINKPAD T430 bør ha en egen bryter for Wi-Fi. Det ser mest sannsynlig slik ut:

Og hvis Wi-Fi er slått av av maskinvare (ved hjelp av denne bryteren), vil det ikke være mulig å aktivere trådløs kommunikasjon verken gjennom Windows-innstillinger eller andre programmer.

Hvis du har slått på denne bryteren, og Wi-Fi fortsatt ikke fungerer, kan du prøve å slå den på via "Windows Mobility Center". Hvordan gjøre dette, viste jeg i artikkelen hvordan du aktiverer Wi-Fi på en Lenovo-bærbar PC. Og hvis du har Windows 10 installert, kan du se artikkelen Trådløst nettverk - Deaktivert i Windows 10. Wi-Fi slås ikke på.

Men jeg tror du vil være i stand til å slå på Wi-Fi ved å bruke bryteren (maskinvare) på saken til din Lenovo THINKPAD T430. Du kan slå den på, deretter slå den av, starte den bærbare datamaskinen på nytt og slå den på igjen. Riktignok vet jeg ikke hva du har der med sjåførene. Har du installert dem fra Lenovos nettsted for din modell. Vel, i Intel PROSet-programmet, sjekk innstillingene også. Og så endret du mest sannsynlig forskjellige parametere da du prøvde å slå på den trådløse tilkoblingen.

28.09.18

5

Spurt av Yuri

Pin
Send
Share
Send

Se videoen: 23 Lenovo T430 Melepas Wifi Card (September 2024).

essaisrff-com